- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 13 maj 2011

Värsta veckan någonsin!!

Dålig uppdatering denna vecka men jag har varit ganska så dålig om vi säger så.. Det började söndag morgon med uppblåst mage och smärta samt illamående som höll i sig till onsdag morgon (min födelsedag dessutom) då helvetet bröt lös. Skulle vilja påstå att det var den värsta födelsedagen någonsin! Har praktiskt taget spenderat hela min tid på toaletten sedan dess och det är först nu jag börjar bli lite bättre. Hann köra ett biceps-,bröstpass på gymet i tisdags innan det värsta kom men det är också det enda denna vecka. Sedan i onsdags har jag inte kunnat gå utanför dörren då jag alltid behövt toan i närheten. Jag hoppas verkligen att jag får sova inatt och att allt är över! Om så är fallet så blir det morgonprommis och lite träning imorgonbitti som vanligt. Lugn och lätt träning då såklart men det är bara om jag får behålla allt jag ätit idag och det återstår att se. Håll tummarna för mig!

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar