- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 25 maj 2011

Gladiatorerna!

Gladiatorerna börjar nu igen! Sjukt kul måste jag säga, är enormt imponerad av dessa underbart snygga människor. Vilka kroppar! Jag blir så avis! Ska bli riktigt kul att titta på det här sen. Hero är med igen, eller Roddy Benjaminsson som han heter på riktigt, och han var alltid min favorit när jag var "liten". :) Ett av de nya tillskotten Helene Ahlson, aka Ice, är en riktigt snygg tjej som jag även tycker ska bli kul att se. Vilken kropp säger jag bara!!

Hela gänget!

Fantastiskt vackra Helen Ahlson in action. Båda bilderna är lånade från hennes blogg: http://www.body.se/bloggar/helene-ahlson

Passet igår gick faktiskt över all förväntan! Tog en extra BCAA och om det var det eller att jag kommit tillbaka vet jag inte men jag var lika stark som innan min sjukdom. :) Övningarna jag körde igår var:

Biceps
Hantelcurl 4 set
Bamsecurl 4 set
Scottcurl i cc 4 set PB
Hammercurl med hantlar 3 set (de två sista i superset för att pumpa ur det sista)

Bröst
Hantelpress lutande bänk 4 set
Flyes i cc 4 set
Bänkpress 6 set (de två sista i superset för att pumpa ur det sista)

Efter styrkan blev det 20 minuter i högt tempo på crosstrainern. :)

Nu på morgonen har jag och Lilleman varit i spåret och kört backintervaller, det gick riktigt bra imorse och jag kände mig STARK. :) Nu väntar plugg under dagen och vid sex så blir det ett 70 minuters pass spinning som vanligt på onsdagar. Som ni märker är det goda humöret tillbaka! Om det är att solen skiner eller att träningen åter går bättre igen vet jag inte och det har ingen större betydelse heller. Huvudsaken är att jag är på G igen! :)

Kramar C

1 kommentar: