- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 6 maj 2011

Axlar & triceps

Blev det på gymet idag. Körde ett riktigt tungt och tufft pass idag så jag har till och med problem att lyfta armarna nu, haha! ;) Är riktigt nöjd med passet och förväntar mig rejäl träningsvärk imorgon. :) Övningarna jag körde var:

Axlar
Hantelpress 4 set
Liggande kryssdrag för baksida axlar i cc 4 set PB
Enarms lyft i cc 4 set PB
Frivändningar med militärpress 3 set (skulle kört 4 set men jag var helt slut så jag kände att det räckte med tre idag, haha! ;))

Triceps
Dips 4 set
Dips i maksin 4 set
Med rep i cc 4 set

Benpasset igår har verkligen tagit ut sin rätt idag kan jag lova. Jäklar vilken träningsvärk jag har i HELA benen. Backintervallerna imorse var en pina och konditionen på crosstrainerna efter dagens pass var inte heller att lika med. Fick kämpa som en idiot för jag hade inte mycket kraft i skånkerna kan jag lova. Stel som en pinne! ;)

Dagsformen.. Nu är jag nere på samma vikt som innan jul och har legat där stadigt de senaste dagarna. :) Dock känner jag mig lite vätskefylld nu men det är sånt man får ta! :)


Nu är det snart dags för lunch och prommis med Lilleman. Eftermiddagen kommer spenderas i tvättstugan och på Maxi.. Mina fredagar är allt bra roliga, haha! ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar