- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 14 maj 2011

Lycka är..

..att efter ha legat sängliggandes och vrålsjuk äntligen få komma ut i friska luften och gå en lång PW i morgonsolen med sin bästa vän! ♥ Jag är som ni förstår bättre idag och överlevde natten utan några toalettbesök. :) Åt ordentligt men mat igår kväll så energin fanns där imorse när jag och Lilleman gav oss ut på vår moprgonrunda. 13 härliga km i högt tempo med solen skinande i ansiktet var precis vad jag behövde efter den här helvetes veckan. :) Är kanske inte helt tillbaka i energi och kraft men ska ändå gå till gymet och köra lite lätt rygg och mage nu innan spinningen på 70 minuter. Min kära mor kommer på besök och gästspelar på spinpasset idag. Har ju pratat så bra om F:s spinpass till henne så hon ville följa med och prova. :)

Efter träningen blir det lunch med mamma och sedan ska vi besöka min mormor. Eftermiddagen kommer sedan spenderas med min kära Lilleman. Min sambo är på fisketävling denna lördag också så han lär jag inte se röken av försen ikväll. Förhoppningsvis kommer han inte hem jättesent.

Kramar från en glad C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar