- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 26 maj 2011

Skola och Cirkelfys

Dagen började med morgonprommis för mig och Lilleman. Därefter så har jag varit i skolan hela dagen. När jag kom hem så var det bara att kasta i sig lite mellanmål och gå en sväng med hunden innan Cireklfysen började vid halv sex. Ja, det blev Cirkelfys denna vecka också. Inte för att passet är kanon men det är skönt att variera sin träning lite och köra lite annat än bara, styrketräning och kondition. Passet gick i alla fall bra och jag kände mig starkare än förra veckan. :)



Två bilder från idag. Om man jämför med formbilderna från den senaste tiden så tycker jag allt att jag ser lite hårdare ut.. Eller, ja vill tro det i alla fall ;)

Vet ni? F har fixat så jag ska få låna en riktigt tävlingsracer så att vi kan åka ut och cykla på riktigt tillsammans på söndag förmiddag. Ska bli så kul! :) Jag är lite nervös för clipsen (under cykelskorna som man knäpper fast i trampan) och att jag ska kunna knäppa av i tid när jag stannar. Om jag inte hinner så faller jag eftersom mina fötter sitter fast i tramperna. Har ju bara cyklat med cykelskor på spincykel tidigare och där är de ju ingen risk att cykeln inte står still när man ska upp och ned, haha. ;) Hoppas jag kommer helskinnad ur det här lilla äventyret. :) Imorgon ska jag i alla fall gå till cykelaffären där cykeln står och prova ut så den passar och sedan ta med den hem tills på söndag. Eftersom det är en dyr och fin cykel så ska han få stå inlåst i källaren till söndag så att det inte finns någon risk för att den blir stulen eller vandaliserad. :)

Nu ska jag kolla TV och koppla av lite innan det är läggdags. Imorgon bitti väntar spåret och backintervaller på mig och Lilleman. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar