- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 31 maj 2011

Värme!

Idag är det riktigt varmt ute, närmre 30 grader.. Jag och Lilleman gick upp i ottan och gick den vanliga morgonrundan innan det var dags för mig att gå till gymet. Idag stod det biceps och bröst på schemat. Passet gick väl sådär.. Känner mig fasligt sliten i kroppen.. Tog mig iaf genom styrkan och sedan var det dags för 20 minuter crosstrainer. Det var tungt kan jag lova! Här märktes det att min kropp var sliten och jag fick kämpa som ett djur för att hålla mig på min vanliga nivå.. Inte en del av mig var torr när jag var färdig.. Började fundera på varför jag var så sliten och kom på att jag inte vilat en dag från tung träning sedan jag var sjuk.. Det är alltså 2,5 vecka utan en enda vilodag!! Inte konstigt att kroppen säger ifrån.. Kommer att köra på imorgon också eftersom jag ska åka till mina föräldrars hus imorgon eftermiddag och stanna där tills lördag eller söndag. Min sambo ska åka på fisketripp några dagar så då är det ingen idé tt jag och Lilleman ligger hemma och pluggar, det kan jag lika gärna göra hos mina föräldrar. De ska ut med båten så det blir bara vi två. :) Ska ta helt ledigt från träningen (inte morgonprommisen såklart) på torsdagen i vilket fall sen får vi se. Det blir ingen styrketräning försen på söndag igen förutom lite mage (har jag tänkt) men dock så kommer jag säkert ta någon eller några löprundor i skogen. :)

Nu ska jag snart iväg på en intervju för min arbetsgivare, jobbar ju på ett bemanningsföretag så då ingår det att gå på intervjuer för kunder. I fall jag skulle få det här uppdraget så står bilköp på agendan för min del. Arbetet ligger rätt långt hemifrån och det tar ca 45 min att cykla och åka kommunalt medan det kanske tar max 20 min med bil. Har man hund så funkar det inte med så långa restider och den andra bilen har min sambo i jobbet. Det blir någon skrothög som jag kan köpa kontant nu i så fall. Vill gärna ha ett jobb inom det jag pluggat till innan jag ger mig på några billån. Så nu får vi se hur allt går för mig idag. Blir inte ledsen om jag inte får uppdraget då jag helst hade haft något som ligger närmre hemmet men man får ta det för vad det är.

Kramar C

1 kommentar:

  1. You actually make it seem so easy with your presentation but
    I find this topic to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!



    Look at my homepage; anuncios clasificados

    SvaraRadera