- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 7 maj 2011

Att man aldrig ska få sova mellan fredag och lördag!!??

Sovit dåligt inatt igen.. Samma visa varje fredagsnatt verkar det som.. Var trött som ett ägg igår kväll och lyckades somna runt elvatiden. Klockan halv två blev jag väckt att att min sambo skulle ligga sked och hålla om mig (detta händer ALDRIG mitt i nätterna annars ;)). Tog säkert en halvtimme innan jag lyckades somna om och sedan vaknar jag igen kl 4 när hans klocka ringer. Kan inte somna om försen ett bra tag efter att han gått upp, klätt på sig och gått (skulle åka iväg och fiska idag) och det var typ ca 15 minuter innan min klocka ringde. Bara att ge sig upp för att hinna gå en långis med Lilleman innan gymet. Nu sitter jag här men frukosten i magen och ögonen bara värker av trötthet. Undrar hur mitt mage/bicepspass ska gå idag? Får göra mitt bästa att piggna till lite nu. Efter styrkan blir det 70 minuter spinning som vanligt men min favvospinledare F sviker idag då han är i Paris och slappar. Vem väljer det framför att va hemma och träna liksom? Skärpning! ;) Vikarien idag är väl en av de bättre så jag får vara glad för det lilla. :)

Till lunch kommer min mamma på besök och vi ska äta lunch och sedan kolla på spinningskor till min födelsedag. :) Det ser jag fram emot! Hoppas verkligen jag hittar några som passar mina fötter, har längtat efter detta länge nu. :)

Resten  av eftermiddagen/kvällen kommer spenderas med Lilleman. Min sambo kommer väl hem ganska sakpligt så troligtvis blir det att vi ser en av filmerna vi hyrde igår. En lördag i min stil helt enkelt! :)

Ha en underbar dag allihopa!! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar