- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 4 maj 2011

Vinterkyla

Nu har det varit vinterkyla ute i dagarna tre.. Ändå vägrar jag att ta fram vinterjackan igen, detta resulterar i att jag fryser häcken av mig så fort jag går utanför dörren.. :( Igår blev det bara en morgonprommis (som jag ändå var tvungen att gå upp 03.30 för..) då jag skulle åka till skolan för att sitta på seminarier hela dagen. Kom hem sent igår kväll och då kände jag bara för att vila mig. Man blir tröttare än man tror av att sitta på en hård tråstol och lyssna en hel dag.. Sen hade nog min tidiga morgon något med det att göra också kanske.. ;)

Imorse gav jag mig ute i kylan för att knalla till spåret med Lilleman, det blev backintervaller för oss idag. Kände mig riktigt stark så det var inte allför jobbigt denna morgon. :) Nu blir det plugga fram tills ikväll då ett 70 minuters spinpass väntar. Det ser jag verkligen fram emot! :)

Igår kväll så beställda jag hem två par skor till mig själv i födelsedagspresent. Ska få dem av min sambo men la upp beställning och allt själv så det blir rätt. ;) Då jag har problem med mina fötter så har jag svårt att hitta skor som inte gör ont. De enda jag faktiskt inte har haft några problem med och varit helt underbart nöjd med är de jag har att powerwalka i just nu. De är från Puma och jag hittade dem på rea för snart ett år sedan. Då jag knallar en hel del, som ni vet, så sliter jag ut skor på löpande band. De jag har nu har dock hållt jättebra men nu börjr de bli lite ledsna efter att knallade och plusande i snö osv hela vintern. ;) Beställde två par eftersom de var så billiga utomlands (hemma finns de inte alls längre så jag hade inget val..) i två olika färger. :) Jag tänkte ha det ena paret utomhus för löpning och gång (morgonaktiviteterna, jag har andra bra löparskor till de vanliga löppassen) och det andra paret tänkte jag ha som gymskor. :)


Här är skorna jag beställt hem. :) Fina va? Det är terränglöparskor men de funkar bra till allt. Dessutom så löper jag ju i terrängen varannan morgon nu för tiden. ;)

Egentligen skulle vi suttit med de sista på uppsatsen idag men vi har fortfarande inte fått svar från våran handledare.. Vi är ju typ klara men har eventuellt lite småfix (som hon kommer med) att fixa. Då vi har en hela del att läsa inför nästa kurs nästa vecka så gör det inte så mycket, har och göra idag ändå. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar