- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 13 oktober 2011

CoreSpin

Gomorron alla glada! :)

CoreSpinpasset igår gick bra. Var väl inte det bästa passet jag varit på av varken core eller spin men det funkade. Coren var lätt så jag fick utmana mig själv genom att göra de flesta övningarna svårare, betvivlar ändå att jag får träningsvärk men vi får väl se. :) Tror jag kommer gå på detta framöver i alla fall för det är skönt att variera sig lite. :) Spindelen var ganska kort tycker jag som är van att gå på 70 minuters pass.. Men jag körde som en idiot från start tilöl slut och dubbeltempo mest hela tiden med mycket motstånd så jag blev allt lite trött till slut. ;)

Imorse kände jag att mina ben var ganska trötta men morgonrundan gick ändå bra och jag höll ett högt tempo hela vägen. :) I eftermiddag så väntar axlar och triceps på gymet, hoppas jag är stark! :) Är ju van att vila onsdagkvällar så extra träning kan ju satt sig sina spår i kroppen, vi får se. Det var en del statiskt träning på coren som belastade axlarna en hel del men jag försökte att avbelasta dem så gott det går så inte passet idag skulle bli lidande.

Min lilla diet går annars bra, äter det jag ska och går inte hungrig så jag borde kunna minska kaloriintaget snart. Vill inte att det ska påverka träningen bara.. Känner mig lite hårdare till och från men det händer inte mycket med vikten eftersom, jag svullar lite väl på helgerna. :( Går upp ca 3 kilo till måndag och sedan tar det ända fram till torsd, fred innan jag är nere på vikten jag hade veckan innan. Sen hinner jag gå ner lite till innan det fylls på igen. Som en ond cirkel skulle jag vilja säga. Ska försöka äta mindre skit på helgen som kommer men man måste ju få leva lite också, livet blir så tråkigt annars. Och som den gottegris jag är så är det typ omöjligt att vara utan godis. ;)



Något äldre bild, inte så här hård nu. ;) Ska försöka ta nya kort på magen åt er så ni får se missären. ;)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar