- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 18 oktober 2011

Nytt PB igen!!!

Igår eftermiddag var det ju dags för bröst och biceps igen. Passet gick riktigt bra och jag gjorde jag nytt PB igen i lutande hantelpressen med 3 kg per hantel. Två set på nya vikten där jag gjorde 7 reps själv i första set och 6 på andra, fick sedan hjälp av min sambo att göra ytterligare några reps. Jag är så nöjd!! :) I övrigt så gick även de andra övningarna bra, gjorde inga fler PB i bröst men jag var ju rätt trött efter pressarna. Däremot så gjorde jag även ett nytt PB i biceps i övningen bamsecurl. :)

Dagen började jag halv fyra med en 11,5 km morgonprommis med Lilleman. TRött som ett ägg nu men jag hoppas jag överlever dagen ändå. :) I eftermiddag är det åter dags för benen att få pisk. :)

Kramar C

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Kom in på din blogg för första gången idag och älskar den! Vill också ha orken och motivationen till att träna som du gör! Har en fråga angående träning, vad ät det bästa man kan göra för att träna bort/minska sina höften (kärlekshandtag), rygg fettet och låren?
    / Johanna :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va roligt, nu blev jag glad! :) Tar din fråga och gör ett litet inlägg om den. :)

    Kram C

    SvaraRadera