- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 25 oktober 2011

Dimmiga tisdag

Godmorgon alla glada! :)

Passet igår gick helt ok, behövde lite mer hjälp än förra veckan på nya vikterna i lutande hantelpressen men det gick ändå bra och jag körde tre set som sist. :) Jag kämpade på i alla övningar och gjorde även PB i en bicepsövning så jag är nöjd. :) Min kompis och hennes man var nere och hälsade på min det nya lilla tillskottet i familjen Alexander. Så himla söt och liten han är! Helt sjukt att man kan va så liten. :)

Imorse så blev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman. Det gick bra även om jag inte fick i mig mycket kvällsmat igår.. Hade gjort kålpudding och det var väl sådär gott utan något till. :S Fick avbryta middagen och dricka en proteindrink med kasseinprotein blandat med lite whey. Det var betydligt godare men inte lika mättande som riktig mat förståts. Ska äta kålpddingen med ris till lunch idag med, hoppas jag får i mig lite mer än igår då.. :S

Dimmigt imorse med när jag körde till jobbet, det är verkligen läskigt med dimma! Men ser inte alls mycket och jag som kör en kurvig väg ser verkligen nada. Fick ta det lugnt idag med och nu sitter jag ju här på jobbet så det löste sig ju. :) I eftermiddag väntar ett benpass som vanligt på tisdagar. Veckans hat-pass med andra ord. ;) Hoppas det går bra i vilket fall. :)

Ha en bra dag!

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar