- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 21 oktober 2011

Isgata

Imorse var det riktig isgata ute så jag fick hoppa löpningen och endast gå med Lilleman. Det var svårt nog det och jag fick mest hålla mig till gräsmattan för att inte slå ihjäl mig. :S Eventuellt så är inte min sambo hemma i eftermiddag och då kanske jag tar en löprunda eller ett spinpass ikväll istället. :)

Bilresan till jobbet idag var inget kul! Fick krypköra på vägen då det var riktigt halt och jag har sommardäcken på.. Kom i alla fall fram helskinnad och förhoppningsvis så blir det varmare under dagen så jag inte behöver oroa mig på hemvägen. :)

Det blev ett litet löppass för mig sedan efter jobbet i onsdags. :) Jag, min sambo och Lilleman åkte upp till spåret och sedan sprang jag 3,6 km och de gick en sväng under tiden. Fick en bra tid trots stumhet i benen så det blev bra de. Räckte med en liten runda också kände jag. :)

Igår så började jag dagen med 13 km morgonprommis med Lilleman och sedan var det tjänsteresa hela dagen. Kom hem ganska skapligt så jag kunde träna axlar och triceps med min man. Dåligt med ork och trött som ett ägg var jag men passet gick ändå helt ok. :)

Hoppas ni får en bra fredag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar