- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

Onsdag och träningsvärken i benen är här som vanligt. ;) Passet igår gick bra och även morgonprommisen idag fast jag kände mig ganska stum i skånkerna. ;) Blev 11,5 km rundan som vanligt, ingen löpning några timmar efter ett benpass har jag lärt mig (av mina misstag ;)).

Idag håller jag på och funderar på hur jag ska lägga upp resten av dagen. Ska jag vila eller inte? Det jag väljer mellan är CoreSpin-passet, ett lugnt löppas eller att bara vara. Tror jag kommer bestämma detta i eftermiddag när jag ser hur trött jag är. ;)


Bjuder på en fin höstbild på mitt lilla hjärta! :)

Imorgon åker jag på en tjänsteresa med jobbet över dagen men jag borde vara hemma skapligt så jag kan träna axlar och triceps. Det räknar jag med! ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar