- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 5 oktober 2011

Ont i röva

Onsdag idag och igentligen så innebär det ett morgonlöppass men det får jag ta och flytta på tills imorgon. Har så ont i röven efter gårdagens benpass så de finns inte! :S Kommer nog bli så att jag alltid lägger löpningen på torsdagen istället för onsdagen för att hinna vila lite efter benträningen. Förra veckans löppass mindre än 10 timmar efter ett tungt benpass gick ju ändå sådär.. ;) Så imorse blev det alltså 11,5 km morgonprommis istället. Kände även här att jag var trött i benen även om energin i kroppen var hög så det hade bara blivit ett skitlöppass ändå.

Benträningen igår gick i alla fall bra och jag fick som sagt en grym kontakt i röven i knäböjen och utfallen och det känns idag. ;) Körde även sex set tung magträning. I eftermiddag så blir det vila från träningen och jag ska bara ta det lugnt. :) Imorgon går jag på de igen med ett axel- ochtricepspass. Satsar på att försöka vara grymt stark. ;)



Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar