- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 4 oktober 2011

Tröttmössa

Så var det tisdag! O jag är tröttare än någonsin. :( Började morgonen kl 03:30 när jag gick upp för att klä på mig och gå ut med Lilleman på vår 11,5 km runda. Varmt ute nu på mornarna och det blåste lite grann vilket bara var skönt. Jag fryser alltid när jag går ut, troligen för att jag är trött, så jag tar alltid på mig för mycket kläder. Sen blir jag alldeles svett efter några kilometer. Kan inte ta på mig mindre heller för jag är som en isglass i början av rundan redan som det är, haha. ;)

Igår eftermiddag körde jag bröst och biceps, passet gick kanon! Denna vecka körde jag tre set lutande hantelpress till på min nya vikt och lyckades få upp dem själv och känner att jag behärskar vikten balansmässigt nu. :) Hoppas snart kunna öka ytterligare 3 kg per hantel snart! :) Var även stark i biceps även fast jag hade träningsvärk i dem sedan ryggpasset. Styrketräningen går verkligen bra nu! Så kul att jag kommit igång och börjat öka i vikterna igen. :) Några kilo plus på kroppen gör tydligen skillnad. Skulle helst vilja bli av med dem men det får jag nog kämpa lite med. Har inte lagt på mig speciellt mycket fett som syns så jag hoppas en del är muskler. Känner även av att ryggen har blivit lite bredare då sportbh:arna sitter mycket tightare över ryggen. Me like!! :)

I eftermiddag så väntar ett benpass för min del. Tråkigaste passet på hela veckan enligt  mig men det får gå ändå. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar