- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 12 oktober 2011

Inbokat kombipass!

Det blev en kebabsallad sen igår till lunch. Hittade inget närmre än en pizzeria och det var de bästa de hade att erbjuda.. Fanns inte ens ris! Jag var glad att det var ben jag skulle köra igår eftermiddag för utan ordentliga bra kolohydrater på dan innan så är jag inte stark. Benpasset gick iaf bra sen, en banan och protein innan räckte för att jag skulle orka med ett helt ok pass. :)

Imorse blev det återigen 11,5 km morgonprommis, kände mig oförskämt pigg i benen även idag när jag gav mig ut. Efter halva rundan så gav sig dock benpasset till känna och det blev liiite jobbigare att hålla samma tempo. ;) Kämpade på i alla fall och fick samma bra tid som igår. :)

I eftermiddag så har jag bokat in ett kombipass Core och Spinning på 90 min. Man börjar att köra 45 min core och avslutar sedan med 45 min spinning. Har varit på ett sånt här pass innan men det var länge sedan nu och inte samma ledare som idag. Ska bli jättekul att prova och se om jag gillar passet. Gör jag det så kommer jag byta löppasset mitt i veckan mot detta istället. Det funkar inget bra att löpa bara några timmar efter benpasset och springer jag istället torsd så blir det mycket ben både då, fred och lördag vilket förra veckan resulterade i överansträngda vader och ett uteblivet löppass under söndagen. Så jag hoppas jag gillar detta ikväll! :) Vill inte ta bort ett intensivare konditionpass i veckan helst då jag tycker det är ganska bra med 4 st och promenaderna. Vi får se hur allt löser sig.




Kommer behöva åka från jobbet lite tidigare än vanligt för att hinna hem och byta om innan passet som börjar redan halv sex. har inga möten inplanerade under eftermiddagen så det borde gå bra. :) Uppdaterar om hur passet var senare ikväll eller imogon bitti. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar