- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 27 oktober 2011

Hur svårt ska det vara?

Jag blir så trött! Har hållt på i flera veckor nu för att försöka få tag på en parkering där jag bor. Alla är tydligen upptagna men flera utav dem står alltid lediga. Finns det då folk som betalar fast de inte använder dem eller har idioten på fastighetsservicen ingen koll??? Nog med aggressioner.

Blev lugnt på träningsfronten igår eftermiddag. Istället åkte jag, mina sambo och Lilleman och köpte en onepiece till honom som han ska ha på sig när han behöver ligga i bilen vissa tider på dagen (min sambo jobbar nu på ett speciellt ställe, hör inte till vanligheterna). Efter detta blev det kvällsmat och mys innan det var dags att sova.


Imorse så blev det 11,5 km morgonprommis och i eftermiddag så väntar ett axlar- och tricepspass på gymet. Mitt humör är inte det bästa idag så jag hoppas att träningen går bra ändå.

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar