- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 26 oktober 2011

Stressmorgon

Onsdag idag och när arbetsdagen är avklarad så har halva veckan gått. Gött! :) Blev en riktigt stressmorgon imorse. Idag skulle Lillaman vara hemma då min sambo skulle långt bort och jobba och han kunde inte följa med. Så jag visste redan innan att jag var tvungen att gå upp lite tidigare för att hinna rasta honom en snabbis till precis innan jag åkte till jobbet. Vaknade ju såklart för sent och fick kasta på mig kläderna och ge mig ut på morgonprommis. Stum i benen efter benpasset så det var extra jobbigt att knalla allt vad jag kúnde. Tog mig i alla fall runt 11,5 km-rundan och sparade in lite extra tid. Väl hemma fick jag duscha, fixa till mig och äta frukost på 30 min innan det var dags att åter rasta Lillen en snabbis. Körde som en idiot till jobbet och var således här klockan sju som tänkt. Duktigt nöjd med min bedrift. :) Ska sluta fyra idag då jag måste hem och gå med Lillen igen, lunchen tar som tur är min far. Hade varit omöjligt för mig att hinna hem från jobbet när jag jobbar nästan fem mil hemifrån..

Ben- och magpasset igår gick bra och jag känner som sagt redan av det. :) Om det blir nån träning eller inte i eftermiddag har jag inte bestämt, det beror på hur pigg jag känner mig när jag väl är hemma och gått med Lilleman. Om jag tar mig för något så blir det ett distanspass löpning i skönt tempo för att springa av mig lite av stumheten i benen. Vi får se hur dte känns senare. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar