- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 11 oktober 2011

Jäkla skit!

Tror du inte jag åkte ifrån matlådan på stolen där hemma?? Har messat min far och frågat om han kan gå förbi hemma och ställa in den i kylen så den inte blir förstörd i alla fall.. Men nu har jag ingen frukost eller lunch! Buhu! Finns bara pajer och panpizza att köpa här på jobbet och det vill jag ju inte ha till lunch! :( Finns en resturang här i närheten men maten är ju inte den bästa direkt.. :( Såå irriterande så det finns inte! Det enda jag har här är en proteinshake och ett äpple. Knappast tillräckligt för att ta mig genom dagen. :(

Imorse vakande jag pigg för en gångs skull. Benen var lätta och jag slog mitt förra PB på morgonrundan med två minuter. :) I eftermiddag vänta ett benpass på gymet, hoppas jag fått i mig något ätbart tills dess så jag har nåt att ge i alla fall! Kanske jag kan åka förbi Ica och köpa mig en pastasallad eller nåt, vi får se hur allt löser sig under dagen!

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar