- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 3 maj 2012

Hur ser man ut när man gått in i väggen??

Ja, det ska ni nu få se! Bli inte rädda bara för jag ser ut som ett mongo! Första bilden är efter 6-7 km. Här är precis innan jag säger att jag aldrig kommer klara det här.. Kan ni nu förstå hur trött jag var redan så tidigt in i loppet och vad jag menar med att jag aldrig varit så trött innan?? :S Andra bilden är efter målgång.. Alltså jag blev så rädd när jag såg dessa bilder så jag bestämde mig direkt för att inte träna igår och vila istället...



Sa jag att jag skulle va med och springa intervallerna ikväll? Eller göra ett försök i alla fall! ;)

Nu är det dags för roliga aktiviteter med jobbet hela dagen! :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Men stackare, vad du måste ha tagit ut dig. Jag hoppas jag kan hålla mig lugn i början av loppet så att jag håller hela vägen.

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan verkligen se hur jag lider! :S För guds skull, gå ut låångsamt för du kommer tjäna på de i slutändan säger jag bara! Gör aldrig om de här misstaget igen! :(

    SvaraRadera