- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 5 december 2010

Axlar & triceps med träningssällskap :)

Det blev ett av nästa veckas pass idag tillsammans med min sambo på hans gym. :) Passet gick kanon och jag gjorde en del PB. Kul att träna ihop med någon. :) Det går mycket bättre när man är två, man våga lägga på mer när någon kan pass åt en. :) Övningarna jag körde idag var:

Axlar
Militärpress 6 set PB
Baksida axlar med rep i cc 4 set
Framsida axlar med rep i cc 4 set
Lyft åt sidan i maskin 4 set
Baksida axlar med hantlar 4 set
Fjärilen 3 set (för att dra ur de sista krafterna)

Triceps
Dips 4 set
Rak stång i cc 4 set PB
Rep över huvudet 4 set

Efter passet blev det 20 min löpning på löpbandet. Sprang i ett lagom tempo så att jag fick flås men inget jätteansträngande idag. Löpbandet hade sett sina bästa dagar så jag vågade inte springa riktigt fort på det och sedan känner jag fortfarande av ordentligt av träningsvärken i benen.

Nu blir det filmmys resten av kvällen. Upp innan fyra imorgon bitti för att gå med Lilleman innan tidig skola. Imorn blir det nog ledigt från träningen eftersom jag redan kört veckans första pass. behöver vila mina triceps innan jag kör bröst också. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar