- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 23 december 2010

Rygg & mage

Nu är gympasset avklarat och nu blir det två dagars välförtjänt vila. Ingen träning försen på söndag. :)
Övningarna jag körde idag var:

Rygg
Chins med smalt grepp 4 set
Korsryggen i maskin 4 set
Latsdrag 4 set PB
Rodd 4 set
Enarmsrodd med hantel
Latpullover 5 set PB

Mage
Mördarbänken sneda situps 1 set
Mördarbänken höga situps 4 set (1 set utan vikt, resterande två med viktskiva)
Mördarbänken crunches 4 set (1 set utan vikt, resterande två med viktskiva)
Mördarbänken rotation med viktskiva 3 set
Diverse övningar från golvet (många set)

Efter styrkan körde jag 22 min crosstrainer. Skulle bara köra 20 men glömde bort tiden, haha. Körde så hårt jag bara kunde så nu förtjänar jag verkligen julmaten imorn. ;)

Städandet är klart är hemma och första tvätten är i maskinen. :)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar