- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 2 december 2010

Träningsstatistik för november

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Sket faktiskt i sista föreläsningen för att orka med att plugga nu när jag kommit hem. Har såå mycket att göra så hela helgen kommer gå åt.. Eller, tänker nog va ledig lördag men söndagen är körd. :( Mycket i skolan nästa vecka också så de blir ett jäkla pussel för att få till minst två, helt tre styrkepass innan helgen. Är skönt att kunna ha söndagen ledig om man vill göra något men går de inte så får de bli veckans sista pass då.

Igår kväll pajade en vattenledning precis utanför vårt sovrumsfönster så jag har inte sovet ett skit inatt kan jag lova. Det var borrande och dragande med grävskopa från 23 till 04. De slutade precis när jag gick upp för att gå ut och gå, typiskt! Morgonen började sen med en tidig morgonpromenad som vanligt. Idag var det kallare än kallast, över -20. Påklädda till max gick iaf jag och Lilleman ut och gick vanliga rundan. Ingen träning idag, men imorn är det dags igen. Då blir det benen som ska få stryk. :)

Fick mail om min träningsstatistik för den här månaden:

Rapporten gäller från 2010-11-01 till och med 2010-11-30

Här ser du ditt totala resultat sedan din förra sammanställning.
Totalt antal pass:
72 pass
Total tränad tid:
83h 24 min
Total tränad sträcka:
418.40 km


Bra jobbat av mig tycker jag. :) Nu är det dags att plugga så jag hinner lite innan jag somnar. Blir ingen sen kväll så lite som jag sovit inatt! :S
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar