- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 7 december 2010

Dagens pass

Dagen började med morgonprommis som vanligt, därefter har jag varit i skolan hela förmiddagen. När jag kom hem så åt jag lunch och sedan var de dags att dra till gymet en timme senare. Idag stod det biceps, bröst och mage på schemat. Övningarna jag körde var:

Biceps
Hantelcurl 4 set
Bamsecurl 4 set
Med rak stång i cc 3 set
Raka hantellyft 3 set

Bröst
Hantelpress 3 set
Bänkpress 2 set
Flyes i cc 4 set
Pec deck 4 set

Mage (endast med viktmotstånd)
Crunches i maskin 9 set
Crunches i cc 3 set
Abcoaster 9 set

Passet gick bra även om min träningsvärk efter söndagspasset är ganska ordentlig. Efter styrkan blev det 22 min crosstrainer. Skulle kört 20 men var tvungen att byta maskin mitt i då den jag hade skramlade så illa. När jag ställde in tiden på den nya blev det två min för mycket. Ingen skada skedd, tror inte mina muskler han börjar brytas ned av de två min extra. ;) Körde på i ett jäkla tempo som vanligt. :)

Nu ska jag ta o gå ut med Lilleman och sedan plugga lite. :) Ha en bra dag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar