- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 6 december 2010

Jobbig morgonprommis

Dagen började kl 04.00 med morgonprommis i snömodd. Det var riktigt tungt att gå idag kan jag lova! Att jag hade bråttom gjorde inte det hela bättre. Kändes som jag gick så fort jag bara kunde men knappt kom framåt. När vi kom hem hade vi gått våra 13 km på 10 min längre tid än det vanligtvis tar.. Stressade genom morgonrutinerna och hann faktiskt till skolan i tid. :)

Har varit i skolan hela förmiddagen och sedan har jag pluggat hemma. Vilodag från träningen idag, imorn efter skolan är det dags igen. :) Hade en dålig kväll igår och fuskade med godis igen.. Inte bra, inte bra, haha! Ingen fara kanske, inte så att jag går på diet eller så men jag tycker att de räcker med en dag av skit i veckan iaf.. Har sprungit på toan i skyttetrafik hela dagen, kroppen vill göra sig av med all vätska som jag lagt på mig i helgen tydligen. Inte mig emot, man är inte så snygg vätskefylld direkt. ;)

Träningsvärken i axlarna sen passet igår är inte att leka med. Har aldrig haft så kraftig träningsvärk i axlarna förut.. Har nog inte ens tänkt på hur mycket de används i vardagen innan idag när jag knappt kan röra mig, haha. ;) Tricpes har jag bara lite värk i men den känns inte i jämförelse. :S

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar