- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 10 december 2010

Ben och formbild

Det har varit full rulle här som vanligt på fredagar. Började dagen med morgonprommis, sen städning och efter det gymet. Idag var det dags för ben. Började med att värma upp fem min på crosstrainern. Övningarna jag körde sen var:

Ben
Utfall med hantlar 4 set
Benpress 6 set
Legcurl 6 set
Baksida lår vid ribbstolarna 3 set
Insida lår i "gynstolen" 4 set

Blev ingen knäböj idag då det var en karl som bänkat sig där och flyttade inte på sig under hela mitt pass. :S Körde extra utfall och benpress istället. Efter styrkan var det kondition, 20 min på crosstrainern idag.


Bjuder på en bild på dagsformen. Ser ut som vanligt här va! ;)

Nu måste jag plugga och i eftermiddag är det dags för tvätt igen. Storhandling står även senare på schemat.

Hoppas ni får en underbar fredag! :)

Kram C

2 kommentarer: