- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 25 december 2010

Juldagen

Dagen igår var jättetrevlig som väntat, en riktig kanonjul! :) Vi åkte hem från mina föräldrar igår kväll och imorse gick jag och Lilleman den långa rundan på 15 km igen. Ingen träning idag heller och mycket mat igen så de kan nog inte skada. ;) Mamma sydde om en  för stor gammal långklänning åt mig igår så nu har jag en jättesexig klänning till nyår. Nu sitter som ett andra skinn, är kort och jätteuringad i ryggen, jättesnygg helt enkelt. Hoppas nu de blir nån rolig fest så jag kan ha den. :)

Snart kommer svärföräldrarna och då ska vi åka ut på landet för att åka häst och släde. Ska bli så mysigt, har aldrig gjort det förut. :) Jag har tagit på mig jättemycket kläder för de är inte så varmt ute idag heller. Efter slädturen blir det julmat (IGEN) hos svärföräldrarna. Jag är inget fan av julmat kan jag säga, skulle hellre äta nåt gott kött och potatis till jul, men men.. ;)

Ikväll ska jag och min sambo ut och äta på lyxresturang med några vänner, då ska jag iaf äta mitt kött och potatis, haha. ;) Vet inte vad som händer efter men lite vin blir det nog allt. Träningen imorn kanske eventuellt blir inställd om det blir några gals för mycket, man vet ju aldrig. ;) Då får jag köra hårt i nästa vecka istället. Ska bara plugga och träna ända fram till nyårsafton så de löser sig nog. :)

Hoppas ni hade en underbar julafton och även får en underbar juldag! :)

Massa julkramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar