- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 23 december 2010

Burr!

Idag var de riktigt kallt ute, -20! Morgonprommisen kändes längre än vanligt, troligtvis både på grund av kylan och träningsvärken i benen. :)

Igår körde jag alltså ben och kardio, passet gick riktigt bra. :) Igår handlade jag även några till julklappar och lunchade med en av mina tjejer, mys! :)

Idag är det fredagsschemat som gäller här hemma.. De är ju julafton imorgon så då vill jag inte hålla på med allt tråk som måste göras. Jag har nu ätit frukost och ska snart ta tag i städandet. Därefter blir det gymet och sedan tvätt och handling i eftermiddag. Dan kommer väl inte bli jättekul men de känns bra efteråt. :) Att gå till gymet är ju ett privilegium iaf. :D

Hoppas ni får en bra dag i kylan!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar