- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 29 december 2010

Bild på julegrisen

Än så länge idag har jag hunnit med morgonprommis och ett benpass på gymet. Passet gick riktigt bra och jag gjorde en del PB. :) jag började med att värma upp genom att löpa 5 min på löpbandet. Övningarna jag körde idag var:

Ben
Knäböj 4 set PB
Utfall med hantlar 3 set PB
Gynstolen för insida lår 4 set
Legcurl 8 set PB
Benpress 4 set PB

Efter styrkan var jag bra mör i benen. Konditionen idag blev 10 min löpning och därefter 10 min på crosstrainern. Det gick helt ok. Bjuder på en bild på julegrisen efter dagens pass.


Tänk vad lite för mycket mat i tre dagar kan göra, haha! Något mjukare och något mindre definition men jag kommer tillbaka, var så säker! :)

Nu är allt det roliga för dagen avklarat så nu är det dags att ta tag i det tråkiga = plugga. Har verkligen noll motivation nu för tiden, antar att det är för att det varit så sjukt mycket att göra heela hösten. :( Måste dock bli klar med åtminstone det stora arbetet denna vecka om jag ska hinna med allt innan vi börjar.. Bara att sätta igång. Känner på mig att detta kommer att bli ett riktigt dåligt arbete...

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar