- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 3 december 2010

Benpass och plugg

Dagen började men morgonprommis i snöfall. Det var betydligt varmare idag, -8 så att det snöade gjorde inget. :) Blev en hel del pulsande då det inte var plogat men de ger ju bara lite mer träning eller hur? ;)

Efter prommis och frukost städade jag här hemma innan jag begav mig till gymet. Idag var det ben på schemat. Började med att värma upp med joggning 5 min på löpbandet. Passet därefter gick riktigt bra. :) Övningarna jag körde var:

Ben
Knäböj i smith 4 set
Utfall med vikter 3 set
Legcurl 8 set
Insida lår i "gynstolen" 3 set
Benpress 3 set

Efter styrkan blev det 20 min löpning varav 15 av dessa HIIT. Det gick kanon fast jag var duktigt trött i benen. :)


Bjuder på dagsformen...

..och en spännisbild. ;)

Har pluggat ända sedan jag kom hem från gymet och började nyss med tvätten. Har pluggat klart för dagen nu så jag behöver endast byta maskiner och hänga tvätt innan storhandlingen i eftermiddag. Kvällen kommer spenderas framför TV:n som vanligt. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar