- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 21 december 2010

Vinterkräksjuka- nej tack!

Dålig uppdatering de senaste dagarna, ja veet! I söndags kom jag hem från morgonprommisen till en mycket sjuk man som gått och fått vinterkräksjukan.. Det blev ett evigt städande av toalett efter varenda gång han varit där heela dagen. Var helt livrädd för att bli sjuk iför igår då jag hade de sista obligatoriska sakerna i skolan innan ledigheten (eller ledig är jag inte, har massor att göra hemma men slipper åka till skolan iaf). Jag gjorde inte mycket mer än att städa fram till tre på söndagen då jag gick till gymet och körde att tufft axel och tricepspass. Brukar ju få sällskap av mina sambo på söndagarna men den här gången fick jag gå själv såklart.

Igår var jag i skolan hela dagen, kände mig inget dålig som tur är. :) Blev vila från träningen då jag kom hem sent på eftermiddagen. Då jag var uppe redan halv fyra för att gå med Lilleman så var jag sjukt trött på kvällen. Somnade direkt efter kvällsmaten vid halv sju och vaknade inte försen tio, haha. Då var de bara att gå ut sista gången med Lilleman för att sedan kolla lite på TV och sova igen.

Idag känner jag mig rätt pigg och har inga symptom på magsjuka, hoppas verkligen jag slipper undan! De var en kall morgonprommis imorse, -14 grader. Det var ändå skönt då de inte blåste eller snöade något. :) Idag väntar gymet igen, bröst, biceps och mage står på schemat. :) Annars ska jag bara vara hemma i fall jag insjuknar, vill inte ha långt från toaletten då.. Imorn ska jag handla alla julklappar är det tänkt. Skulle fixat de i söndags men eftersom min sambo blev så dålig så blev det inget.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar