- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 14 december 2010

Ryggbilder

I lördags så bad jag min sambo att ta kort på mig bakifrån på min lilla rygg. Det blev två bilder och ingen utav dem är väl speciellt bra men jag tänkte ändå visa dem då de är de ända jag har. Anledningen till att de är dåliga är både lustigt ljus och att jag faktiskt inte vet hur jag ska stå för att "posera" på rätt sätt.

Här står jag med armarna för brett och höger arm högre upp än den vänstra. Ljuset kommer även lustigt så konturerna ser lite konstiga ut. :) Men stor, de är jag ju inte. :(

Här försöker jag spänna lite och lyckas trycka ihop hela ryggen på ett mycket snyggt sätt, haha! ;)

Än så länge idag har jag varit på morgonprommis och snart är det dags för gymet! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar