- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 18 december 2010

Mer träning än vanligt :)

Idag har jag verkligen tränat mer än nån annan lördag kan jag lova! :) Började med min morgonprommis på 13 km och därefter var det dags för gymet. Körde 1 timme och 10 min styrka, rygg och mage. Därefter löpte jag 20 min på löpbandet i väntan på spinpasset. Spinpasset var som vanligt på 70 min och ledaren som hade det idag hade verkligen ett riktigt hårt pass (som jag var tvungen att köra ännu hårdare såklart ;)). Jag tackar verkligen min far för mina goda gener, min syreupptagningsförmåga är helt sjuk! :)

Totalt har jag alltså tränat stenhårt i 4, 5 timmar idag med knappt nån vila mellan passen. :) Har ätit som en häst hela tiden sen jag kom hem från gymet, haha. ;) Innan spinningen åt jag faktsik två bananer och drack protein, vill ju bygga inte bryta ner. :)

Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem med pizza och sen ska vi gå på bio. Ska gå på 3D för första gången, ska bli riktigt skoj. :)

Hoppas ni får en underbar lördagskväll! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar