- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 13 december 2010

Idag och igår

Igår blev det axlar och triceps tillsammans med min man. Vi åkte till ett nytt gym och körde. Passet gick bra även om vi båda var rätt trötta.. Styrkan tog 1,5 timmar och övningarna vi körde var:

Axlar
Militärpress
Hantelpress
Framsida axlar med rep i cc
Baksida axlar med rep i cc
Fjärilen
Baksida axlar med hantlar

Triceps
Dips
Med rep i cc
Med stång i cc
Enarms push-down i cc

Eftersom vi kom iväg sent till gymet och passet tog sin lilla tid så blev det bara 10 min kondition efter passet. Jag sprang på löpbandet i en jäkla fart för att få ut det mesta av de tio minutrarna. ;)

Idag har jag gått min morgonprommis och varit i skolan. Ingen träning idag. Träningsvärken sen igår är ganska ordentlig, hoppas de är bättre imorn för så är det dags för gymet igen. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar