- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 11 december 2010

Rygg, mage & spin

Passet gick jättebra! :) Övningarna jag körde var:

Rygg
Chins med smalt grepp 4 set
Korsryggen i maskin 4 set
Latsdrag 4 set
Rodd 4 set
Enarmsrodd med hantel 4 set

Mage
Mördarbänken höga situps (med och utan viktskiva) 4 set
Mördarbänken crunches (med och utan viktskiva) 4 set
Mördarbänken sneda situps 1 set
Rotation med viktskiva 3 set (100 reps/set)
Diverse övningar från golvet

Spinningen var tydligen de sista passet innan jul.. :( Från och med nästa lördag är det julschema o då har de lagt in spinningen vid kvart i elva istället.. Inget vidare om man vill göra nåt mer under dagen. Kommer gå på passet om jag inte har nåt annat för mig, annars kör jag kondition på gymet efter styrkan istället. Passet idag gick iag kanon! Tog ut mig rejält och körde lite extra bara för att de var sista passet. Hoppas favvoledarens pass är lika bra nästa termin. :)

Köpte en så söt chokladkaka igår till svullodagen idag, är bara tvungen att visa den! :)


Visst är det en jättesöt förpackning? Kunde inte låta bli att köpa den. :) Hoppas den är lika god som den ser ut. :)

Nu är det dags för lunch! Hoppas ni får en underbar lördag! :)

Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar