- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 4 december 2010

Lördag och sjuuk träningsvärk! :S

Morgonpromenad avklarad, idag var de "bara" -7 och det snöade inget så helt klart bästa prommisen på ett tag. :) Det enda som var jobbigt är den sjuka träningsvärken jag har i benen efter gårdagens pass. Värre än på länge! :S Kommer att bli tufft att köra spinning idag, får se hur de går..

Snart är de dags att byta om o dra sig till gymet och köra rygg och mage. Har slutat med kreatinet denna vecka då jag inte längre kände att de gav mig något. Efter styrkan blir de 70 min spin som vanligt. Idag följer min klasskompis med på spinningen, ska bli roligt. :)

Dagen kommer sedan spenderas med min sambo, vi ska shoppa lite och äta gott. :) Blir väl en del omkringåkande till olika ställen som oftast på söndagar. Lilleman får alltid följa med också. :)

Ikväll blir det filmmys med hela familjen. En hel del godis kommer väl åka ner som vanligt. ;) Skriver sen om hur passet gått. :)

Hoppas ni får en underbar lördag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar