- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 9 mars 2011

2 mil promenad och kvällsspinning

Idag har det blivit en del del gjort på uppsatsen. Vi satt hos min uppsatspartner idag så det blev en massa knallade för mig och Lilleman. Först 13 km som vanligt och sedan fram och tillbaka till henne (7 km), totalt blir det 2 mil! Som tur är så avlsutade vi dagen ganska skapligt så jag har fått sitta ner en del nu under eftermiddagen och vila skånkerna lite innan spinningen. :) Jag brukar ha problem med att det gör ont under fötterna om jag stått mycket under dagen så det är väl det jag har att vänta mig ikväll antar jag. Förhoppningsvis slipper jag men det är väl lika bra att förbereda sig på det värsta. Jag glömde att kör mage igår.. Ska nog köra lite mer "rollern" jag har här hemma innan jag dra på spinningen ikväll tror jag. Eller så skiter jag i det och kör bara mage en gång denna vecka, på lördag. Känner mig inte direkt manad om vi säger så.. Magträningen har verkligen kommit lite i skymundan den senaste tiden.. Har bara kört en gång per vecka ett tag nu.. Dåligt av mig! :(

Ska förtsöka lägga mig tidigt ikväll för imorn måste jag upp tidigt- igen! Inte en enda sovmorgon denna vecka- buhu! :( Imorgon är det dags att träna igen på morgonen så då är det bara att gå upp om jag ska hinna innan vi börjar jobba vid tio. Som tur är så är vi hos mig imorgon så jag slipper i alla fall gå de där 7 km extra. :) Passet imorgon är rygg och baksida ben, ser fram emot det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar