- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 29 mars 2011

Övertränad?

Nu är veckans första pass avklarat. Biceps och bröst har fått sig en omgång. Idag gick det tungt.. Kände mig inte speciellt stark! Kanske har tränat lite väl mycket den senaste tiden.. Ska försöka lugna ner mig lite denna vecka. :) Det blev 20 min crosstrainer efter styrkan och även det var tungt idag. Kändes nästa som jag hade lite astma.. Kroppen har troligtvis inte vilat upp sig tillräckligt under vilodagen igår. Kände mig ju lite förkyld och dan och sen har jag ju lite problem att äta.. Jag känner mig i alla fall inte snorig idag så det känns bra. Någonting kanske jag ändå har i kroppen men så länge set inte bryter ut så kör jag på. :)

Nu ska jag beställa mat åt Lilleman och sedan betala mina räkningar innan det är dags att sätta igång med uppsatsen igen.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar