- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 31 mars 2011

Sjuk? Övertränad? Vad är det för fel på mig??

Igår kväll så kom min sambo hem med kebabsallad till mig eftersom det är något jag gillar väldigt mycket. :) Jag kämpade med det goda och lyckades få i mig all mat, de ni! :) När jag reste mig upp så var jag fullare än fullast i magen men ändå glad över min bedrift, kunde ta lite smått illamående. ;)

Imorse när jag vaknade så var jag fortfarande mätt.. Kändes sådär måste jag säga. Lyckades i alla fall gå rundan i mitt vanliga tempo även om jag kände mig lite tung i baken. Frukosten sen var rätt jobbig eftersom jag inte hunnit bli sådär jättehungrig. Jag lyckades i alla fall igen (*stolt*) att få i mig allt men upplevelsen efter var inget rolig. Har nog aldrig känt mig så mätt! Kändes som jag hade ätit två megamenyn på McDonalds och en massa godis och chips på det, helt sjukt! :( Eftersom vi ska arbeta med uppsatsen så fanns det ingen tid att sitta och smälta maten direkt så det var bara och traska till gymet med min gravidmage.. Det blev rygg och baksida lår idag, tungt pass med all mat i magen. Lyckades att inte sänka mina vikter i alla fall men då fick jag kämpa och fick en hel del uppstötningar på köpet. :(



Efter styrkan så blev det 20 minuter kondition, 7 min på löpbandet och 13 min på crosstrainern. Det var tungt.. Både på grund av maten i magen och att jag är så fasligt sliten i kroppen, känner mig trött och energilös.. Kanske jag har något i kroppen i alla fall? Eller är jag övertränad? Jag är ju inte den som ger mig i första taget men allt det här med svårigheter att äta och energilösheten i kroppen tar på mitt psyke.. Känner mig faktiskt lite deppad.. :(

Hoppas jag blir bättre snart annars så måste jag gå till läkaren.. Om någon haft samma problem och vet vad det är för fel på mig så skriv gärna!

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar