- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 19 mars 2011

Inte min dag idag..

Här sitter jag i soffan med världens största bula i huvudet, aj aj! :( Efter morgonprommisen (på isgata) så var jag jättehungrig och höll på att göra gröt. Tappade skeden på golvet och böjer mig snabbt för att ta upp den, reser mig och bankar huvudet i köksluckskanten så in i h-lvete! :( Nu bara värker det i hela skallen och bulan bara växer, den syns till och med genom håret i tofsen, haha!

Nu är jag i alla fall ombytt och klar och väntar på att få gå till gymet. Framsida och insida ben blir det idag. Kanske kör lite mage också men funderar på att skita i det då magen var trasig ända fram tills igår från måndagens pass. Ska ju köra rollern igen på måndag och då kanske det är bra om maggen får vila. Vi får se hur jag känner på gymet. :) 70 härliga intensiva minuter på spincykeln väntar sedan efter styrkan. Bästa tiden på hela veckan. :)

Resten av dagen kommer nog spenderas hemma. Min sambo har tagit bilen och fiskat så jag och Lilleman är strandsatta här hemma. Jag kanske går in till stan och fikar med en kompis men det är det enda som händer i så fall. Har köpt hem en massa godis som jag ska mumsa på hela dagen så jag är nöjd ändå. :) Ikväll blir det filmmys med sambon och Lilleman. En lördag kan inte bli bättre! Ingen sprit, inget tillfixande. Bara god mat och gott godis med mysigt sällskap. :)

Hoppas ni får en underbar lördag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar