- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 23 mars 2011

Ändringar i träningsschemat

Nu sitter jag ombytt och klar  och väntar på att få gå till gymet för att köra en 70 minuters spinningpass! :) Det är en vikarie som kör passet idag, ska bli intressant och se hur det blir. :) Variation förnöjer (så länge det inte gäller lördagspasset då ;))! :)  Imorse blev det 15 km morgonprommis då jag inte skulle träna på morgonen. Dagen har sedan spenderats med uppsatsarbete och lite annat småt och gott. :)

 Imorgon väntar en tung gymdag för min del.. Måste gå upp extra tidigt då vi ska ha en telefonintervju vid 09:30 och jag måste gå med Lilleman innan och gymma. Det blir att köra ben imorgon bitti för att sedan köra ytterligare ett pass rygg och mage på eftermiddagen. Anledningen till detta vansinne är att det vanliga spinpasset på lördag är inställt på grund av välgörenhetsspin men passet ska ändå köras inofficiellt kl 09.00. Eftersom jag älskar det passet så måste jag ju gå, men då gymet öppnar vid kvart i nio på lördagar så hinner jag knappast gymma innan. Därför behöver jag stuva om lite i träningsschemat och då fick det bli två pass imorgon. På fredag så är det ju en massa arbete här hemma som måste göras så jag kommer bara hinna med ett pass då.. Är det fint väder på söndag så vill jag springa istället för att styrketräna.. Ja, nu får det bli så här! :)

Veckan ser alltså ut så här:

Måndag: Morgonprommis 15 km

Tisdag: Morgonprommis 13 km
Biceps & bröst + 20 min crosstrainer

Onsdag: Morgonprommis 15 km
70 min spinning

Torsdag: Morgonprommis 13 km
Morgon: Ben + 20 min kondition
Eftermiddag: Rygg & mage

Fredag: Morgonprommis 13 km
Axlar & tricpes + 20 min kondition

Lördag: Morgonprommis 13 km
70 min spinning

Söndag: Morgonprommis 15 km
Ev ett löppass..


Ha en fin dag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar