- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 25 mars 2011

Veckans sista styrkepass!

Fredag och solen skiner, det kan knappast bli bättre! :) Än så länge så har jag avverkat morgonprommis, städ, träningen och hunnit börja med tvätten. :) Idag blev det axlar och triceps på gymet. Kände mig oförskämt fräsch i kroppen trots två tunga pass igår. Passet gick helt enkelt kanon. :) Efter styrkan så sprang jag i ett högt tempo 20 minuter på löpbandet. Har ganska rejäl träningsvärk i benen och bålen men det gick bra i alla fall. :)

Tog två formbilder nyss..



Tycker jag känner mig lite hårdare den här veckan men det kan ju bara vara inbillning också. Känslan är riktigt skön i alla fall. :)

Nu är det dags att fortsätta med tvätten! Ha en underbar dag i solen! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar