- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 21 mars 2011

Måndag

Måndag igen då.. Ingen vidare dag i mina ögon, man vet att man har hela veckan framför sig med en massa måsten med pyssel i tidsschemat för att hinna med det roliga (träna). Idag har jag i alla fall vilodag, blev ju sex dar i rad med träning förra veckan också så nu är det hög tid att vila kroppen lite. En lång morgonprommis på 15 km blev det i alla fall då vi hade lite sovmorgon imorse. Lika bra att gå lite längre då, haha! ;) Ska försöka hinna med att köra magrollern i eftermiddag också så att jag har hela veckan på mig att återhämta den, haha! ;)

Nu är det dags att fortsätta slita med uppsatsen. Jag undar verkligen när min motivation ska börja komma.. Har inte känt av den än och det börjar blir jobbigt att inte komma så mycket framåt då vi är under tidspress. Idag får jag ta mig i kragen helt enkelt. :)

Hoppas ni alla får en underbar måndag och att ni lapade i er solen igår ordentligt så ni orkar med denna blåsiga mulna dag.

Kram på er!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar