- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 4 mars 2011

Träning & lunch med mina ♥

Idag blev det axlar och triceps på gymet. Passet gick riktigt bra fast jag tränade ryggen stenhårt igår. Lyckades  med nytt PB i dips så jag är riktigt nöjd. :) Har ganska rejäl träningsvärk även denna vecka. har till och med lyckats få träningsvärk i benen fast jag körde mycket mindre övningar än jag brukar. Skönt att veta att träningsvärken kommer hinna släppa innan söndag. jag kan behöva ett par fräscha ben då. ;) Idag var i alla fall ett löpband ledigt. Körde intervall träning i 20 min, 1 min i ganska lugnt tempo och sedan två min snabbt osv. Gick riktigt bra och mitt gamal knä gav sig inte till känna. :)

Förutom träningen så har jag hunnit med att gå morgonprommis, städa, luncha med mina käraste ♥ och påbörja tvättningen. dagen har gått i ett sedan halv fem imorse. Den underbara lunchen med mina favvobrudar va så mysig! Kommer ha en leénde på läpparna resten av dagen bara för de är så fina och goa! ♥ Va vi har skrattat! :)

Snart är det dags att gå ner till tvätten igen och sedan väntar storhandling i eftermiddag som avnligt på fredagar. Imorgon får jag en riktig vilodag med en massa mat så jag laddar upp batterierna ordentligt inför vasan på söndag. Så roligt det ska bli! :)

Ha en underbar dag allihopa! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar