- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 7 mars 2011

Vilodag

Idag har jag vilat upp mig efter gårdagen. Gick morgonprommisen som vanligt men annars har ja inte rört mig så mycket mer än prommis till och från skolan. Kände mig otroligt nog fräsch i benen imorse så morgonprommisen gick riktigt bra. :) Trött har jag dock varit hela dagen.

Vi började att jobba med uppsatsen redan åtta imorse på universitetet. Klockan tio hade vi möte med vår handledare. Mötet gick bra så nu är det bara att köra på. :)

Nu ligger jag i sängen och glor på TV. Jag och min sambo ska snart kolla på film och sen blir det att sova tidigt för min del. Imorgon ska jag upp tidigt för att hinna gå med Lilleman och träna innan tio då min uppsatspartner kommer hit.

Hoppas ni haft en bra måndag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar