- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 8 mars 2011

Biceps & bröst

Nu har jag kört all min träning för idag och klockan är bara kvart i tio. :) Gick upp halv fem och sedan ut på morgonprommis. När jag kom hem var det bara att kasta i mig lite frukost och sedan iväg till gymet för ett hårt bröst- och bicepspass. :) Styrkan gick riktigt bra och jag var helt färdig efter 75 min. Övningarna jag körde idag var:

Biceps
Hantelcurl 4 set
Bamsecurl 4 set
Scottcurl med stång 4 set
Vinklad stång i cc 3 set

Bröst
Hantelpress på sned bänk 4 set
Flyes nedåt i cc 4 set
Bänkpress 4 set

Därefter blev det 20 min på crosstrainern. :) När jag jag nuduschad och väntar på min uppsatspartner. Nästa vecka har ho tänkt att börja köra samtidigt som jag i veckorna. Även om vi inte kommer köra tillsammans så är det roligt med lite sällis på gymet. :)

Hoppas ni får en fin tisdag i solen! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar