- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 10 mars 2011

Trött...

..är jag idag! Att inte få sova ut någon morgon på snart två veckor sätter sina spår.. Morgonprommisen kändes lite tyngre än vanligt och träningen gick sådär.. Idag blev det rygg och baksida ben. Fick kämpa som en idiot för att kunna hålla mig på samma vikter som förra veckan. Jag lyckades i alla fall ta mig igenom passet utan att dö (;)) och körde 20 min crosstrainer efter som förbränning. Nu är jag helt färdig kan jag lova! Har ätit en banan och druckit mitt protein men känner mig inte piggare för det.. Inte min dag helt enkelt! :(

Nu sitter jag och väntar på min uppsatspartner som kommer vid tio. Hon har varit på gymet en sväng, kom när jag gick så de blir ett kort pass för henne. Klockan tio ska vi fortsätta med uppsatsen. Hoppas allt flyter på bra under dagen och att vi hinner med massor. Då kanske det finns möjlighet att vara lediga imorgon och det skulle va skönt. Annars måste jag väl gå upp fyra för att hinna gå, städa och träna innan tio. INTE OK! Tyvärr så måste jag göra så om jag ska hinna med alla måsten imorgon. På eftermiddagen är det tvätt och handling som gäller så det finns helt enkelt inte någon mer tid..

Hoppas ni är lite positivare än mig idag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar