- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 11 mars 2011

Hemmafru

Idag har jag känt mig som en riktig hemmafru. Gick upp i ottan och gick med Lilleman, kom hem och åt innan det var dags att storstäda. Så fort jag var klar så drog jag till gymet och körde axlar, triceps och kondition i 1,5 timme och sedan var det dags att börja tvätta. Är fortfarande inte klar med all tvätt, det var hur mycket som helst idag. :( Har verkligen inte gjort något jag tycker är roligt förutom att träna på hela dagen. All annan tid har gått åt till hemarbete. Snart så är det dags att storhandla med- vilken dag!

Imorgon blir det kuli igen i alla fall. Då får jag träna hela förmiddagen och äta massa gott hela dagen, kan inte bli bättre. :) På eftermiddagen så ska jag hämta upp en av mina tjejer och sedan ska vi åka till vår vän och hälsa på henne och hennes bebis. Ska bli riktigt mysigt. :)

Tog formbild idag men de ser inget vidare ut. Har tänkt extra på vad jag stoppat i mig de två senaste veckorna men inte har jag blivit hårdare för det. Ligger mellan 1-2 kilo plus sen innan jul fortfarande och är inte dirket hård. Kan tycka tt jag lagt på mig lite massa på armarna vilket jag är tacksam över. Skulle dock gärna vilja ha samma form som innan jul. Kampen att få bort de 2 (det varierar mellan 1 och 2) kilona fortsätter...

Nej, det går tydligen inte att lägga upp bilder så de får vänta...

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar