- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 30 mars 2011

Orkeslös...

Imorse vaknade jag upp helt orkeslös! Även om jag lyckas få i mig det mesta av maten så gör det lilla jag inte lyckas med tydligen skillnad. Känner mig trött och sliten. :( Hade tänkt gå en 15 km runda imorse med Lilleman men de fick bli de vanliga 13 km, orkade helt enkelt inte mer..

Under dagen har vi varit och intervjuat på en förskola. När jag kom hem så åt jag lunch och somnade. Sov i hela två timmar och är fortfarande trött nu.. Helt sjukt! :( Ska försöka mig på ett 70 minuters spinpass nu vid sex i alla fall. I värsta fall så får jag väl avsluta och gå hem om jag inte skulle orka. Jag behöver ju inte lägga på högsta motstånd heller. Man får ju köra lite efter sin dagsform. :) Och min är väl inte direkt toppen just nu..

Hoppas ni har en underbar onsdag i solen. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar