- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 4 oktober 2013

Där fick jag!

Gomorron allihopa!

Styrkan igår gick riktigt bra och jag ökade en del i vikter bara för att coach pressar mig så jäkla hårt, haha. ;) Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag
Hammer High Row (lats)
Rodd i ny maskin
Old T-bar
Ryggresningar

Breda latsdrag

Rumpa
Kick-backs i cc
Rumplyft

Mage
Mördarbänken superset sneda och raka (maxreps)
Crunches i maskin (tungt)

Det blev ett rejält pass för att jag trnade även magen som jag missade i onsdags. Där fick jag för de! ;) Gick ändå bra med stark kropp och mycket motivation. Sen är det alltid lite lättare på torsdagen när man vet att fredagen snart är här! :)

Imorse var det dags för vilodag från löpningen och morgonprommis med lillen istället. Svinkallt som alltid nu på mornarna och det blev underställ, fodrade tights, långärmad tjock tröja, jacka, mössa och dubbla vantar, haha. ;)  Blev 11,5 km i kylan och benen var pigga och glada. :)


I eftermiddag blir det storhandling och fredagsmys! Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar